با سلام و درود جناب وکیل

توی وبلاگتون سرچ کردم متاسفانه مطلبی به عنوان مزاحمت های همسایه پیدا نکردم برای همین اینجا براش ما کامنت گذاشتم

ما یه همسایه ای داریم که از صبح ساعت 9 صبح سر و صدا می کنند تا 12 و 2 بعد از نصف شب (یعنی در طول روزها متغییر است)

به اتاق من انباری زدن بدون اینکه دیوار کامل گذاشته باشند و هر وسیله سنگینی که دارند می کوبند به دیوار و برام آسایش نذاشته نذاشته اند!

همیشه هم از پشت ما خونه ما رد می شن و به پشت بام خونه اشون میرن و پشت بام خونه ما شده پیاده روی پشت بام خونه اونها!

آدمهای خیلی ببخشید نادون و زبون نفهمی هستند که عقل و شعور ندارند (حالا چرا اینو می گم به این دلایل)

من دو سال پیش رفتم پیش دوست وکیلم و برای اینها یه اظهارنامه فرستادم که دست و سر و صدا کردن بردارند و اینقدر مزاحم آسایش و آرامش ما نشن چون من هر روز با سر و صدای اونا از خواب بیدار می شم

خودم به تک تکشون گفتم و مادرم و خواهرمم همین طور به همشون گفتن و حتی یکی دو بار هم اوردمشون توی خونه که سر رو صدای که می کنند رو از توی اتاق من بشوند یه بار گفتن ما نیستیم شاید جن باشه یه بار هم گفتن شاید همسایه اون وری باشه یعنی دو تا همسایه پشت خونه ما که دارند کار فرش می کنند (سر و صدا از خونه اونا میاد حتی اگه خونه اونا نبود هم سر و صدای خونه های اونوری به خونه ما نمی رسید)

یه بار هم گفتن اینجا نخواب و یه جای دیگه بخواب

یعنی هر جور فکر کنید اینها ببخشید زبون نفهم هستند!

امروز هم رفتم بهشون گفتم که بابا مگه من مزاحم شما هستم مگه من مزاحم کسی توی این کوچه هستم که دو ساله زندگی برای من نذاشته اید و از در و دیوار برای ما مزاحمت ایجاد می کنید! یه نگاه به پشت بام خونه اشون کرد دید دخترشه رفته پشت بوم! گفت فقط امروزاز اونجا رد شده! گفتم بابا کار هر روزتون برای چی دروغ می گین! خلاصه گفت شکایت کن و من چون یه بار براشون اظهارنامه می فرستاده ام می تونم ازشون شکایت کنم که دو ساله آسایش زندگی ما رو با سر رو صدای که می کنند بر هم زدند از چند تا از سرو صدای هم که می کنند فیلم گرفته ام و مدرک دارم! حالا من چطوری می تونم از اینها شکایت کنم و شکایت کنم چه اتفاقی می افته چون دیگه واقعا مجبورم ازشون شکایت کنم چون هر طوری که می دونستم به اینها گفتم از خواهش بگیر تا همه چی ولی اینها به هیچ صراطی مستقیم نیستند!

سید هم هستند امروز بهشون گفتم والا خدا هم ازتون راضی باشه من هزاران سال هم بگذره حلالتون نمی کنم و ازتون به خاطر این همه مزاحمت نمی گذرم!

خیلی ممنون می شم راهنمایی کنید

با تشکر فراوان


سلام دورودسپاس به دوست گرامی . آیا همسایه دیگه هم ازاین همسایه معترض هستند .حالافرض براینکه فقط شمامعترض هستین  اگر با مذاکره دوستانه وریش سپیدی به نتیجه نرسیدید،شما می توانید با اعلام شکایت به دلیل سلب آسایش از طریق ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی،موضوع را پیگیری کرده و سکوت و آرامش را به خود و خانواده تان و همچنین همسایه ها یک  استشهادیه مبنی بر مزاحمت از همسایگان دیگر تنظیم نموده و بعد از مراجعه به دادسرا شکایت کیفری مبنی بر مزاحمت نمایید. دوم. یه تماس ازطرف برادران انتظامی بیاین  صورتجلسه ای آماده کنند.اگه آپارتمان نشین هستین ابتدا به هیئت مدیره ی ساختمان مراجعه کرده و موضوع را به اطلاع ایشان برسانید.امیدورام کمکی کرده باشم بازم سوالی هست درخدمت هستم .موفق وموید