خواهان:…………………………………………………..

خوانده:……………………………………………………

وکیل یا نماینده قانونی:……………………….

تعیین خواسته و بهای آن: الزام به تکمیل  موضوع قرارداد مقوم به………. ریال و اخذ پایان‌کار و صورت مجلس تفکیکی و تنظیم سند رسمی انتقال مقوم به…… ریال و به انضمام کلیه خسارات قانونی

دلائل و منضمات دادخواست: کپی مصدق: 1- قرارداد مورخ………… 2- دلیل پرداخت ثمن 3- استعلام ثبتی 4- تأمین دلیل کلاسه…… شعبه…… دادگاه عمومی«نام شهرستان»

ریاست محترم مجتمع قضایی «نام شهرستان محل وقوع ملک»

با سلام احتراماً به استحضار می‌رساند: اینجانب به نشانی مذکور برابر قرارداد مورخ…….. ،…….. دانگ……. باب آپارتمان واقع در نشانی….. جزء پلاک ثبتی…/…. بخش «شماره و نام شهرستان» را از خوانده/ خواندگان خریداری نموده و مبلغ….. ریال از بهای آن نیز پرداخت شده‌است. علیرغم ایفاء تعهداتم به عنوان خریدار، متاسفانه خوانده/ خواندگان مذکور از اجرای مفاد قرارداد امتناع نموده و در جهت تکمیل ساختمان احداثی و اخذ صورت‌مجلس تفکیکی اقدامی ننموده‌اند. اینک اولاً پیش از حلول جلسه رسیدگی صدور دستور استعلام ثبتی و صدور گواهی توسط دفتر دادگاه جهت اخذ تاییدیه حضور در دفترخانه استدعا می‌شود. ثانیاً با عنایت به مراتب فوق و امتناع خوانده/ خواندگان از اجرای مفاد قرارداد، صدور حکم محکومیت ایشان به تکمیل  ساختمان احداثی (موضوع قرارداد مذکور) و اخذ پایان کار صورت مجلس تفکیکی تنظیم سند رسمی انتقال مورد معامله به نام اینجانب به استناد مواد 10، 220 الی 225، 238، 239 و 1301 قانون مدنی به انضمام جمیع لوازم و لواحق شرعیه و عرفیه و خسارات و هزینه دادرسی درخواست می‌گردد.

محل امضاء – مهر – انگشت

مدارک لازم: 1- تصویر مصدق قرارداد مورخ……… 2- دلیل پرداخت ثمن 3- استعلام ثبتی 4- تأمین دلیل کلاسه 5- مدارک لازم دیگر