دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان

با عرض سلام و ادب

احتراماً به استحضار عالی می­رساند :

در مورخه ….. نزاعی میان همسایگان اینجانب به آدرس ….. در ساعت …. رخ داد. بنا بر این که محل وقوع نزاع در مقابل منزل اینجانب بوده است و در خلال این نزاع درب منزل و نیز پنجره ­ها آسیب مادی دیدند. پس از مراجعه به مسبب(مشتکی ­عنه)، ایشان منکر آن شد و بیان داشتند «هر کاری می­تونی برو بکن». حال با وجود اخذ استشهادیه اهالی محل و نظریه کلانتری …. و به استناد ماده­ ۶۷۵ قانون مجازات اسلامی از آن مقام محترم در ابتدا تعقیب و مجازات مشتکی­ عنه را به اتهام تخریب اموال غیر و نیز جبران خسارت مالی را استدعا دارم.

پیش از رسیدگی به ماهیت دعوا، خواستار صدور قرار تأمین خواسته به ارزش …. را هستم.

پیشاپیش از بذل و حسن نظر حضرتعالی کمال تشکر را دارم.

با عرض سلام و تحیت احتراما به استحضار عالی می رساند:
۱- اینجانب ساکن ………………. به آدرس …………………… هستم و به شغل …………………… اشتغال دارم.
۲- مدتی است با مشتکی عنه، آقای……………….. که در همسایگی ما قرار دارد، به دلیل موضوعات ………………….. دچار مشکل شدیم. که چندین بار به مشاجره کشید.
۳- نامبرده چندین بار بنده را تهدید به …………………… کرده است که در مقابل آنها سکوت کرده ام.
۴- در تاریخ ………………. هنگام مراجعه به باغ و تاکستان خود متوجه شدم که دیوار و مرزبندی های آن و همچنین زمین زراعی بنده به وسیله …………. تخریب شده است
۵- با پیگیری های زیاد و همچنین شهادت برخی از اهالی محل متوجه شدم که مشتکی عنه قبل از تخریب در محل بوده و ایشان به قصد انتقام اقدام به چنین عملی کرده اند.
۶- فلذا با عنایت به شرح موضوع با کیفیت فوق و ادله اینجانب شامل: ۱- ……………… ۲-………………… ۳- …………………..، همچنین با توجه به اینکه فعل ارتکابی مشتکی عنه از مصادیق بارز ماده ۶۷۷ قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات های بازدارنده) می باشد، تعقیب و مجازات ایشان به اتهام تخریب مال مورد استدعاست. قبلاً از بذل عنایت جنابعالی کمال تشکر را دارد.
۷- همچنین با توجه به خسارات وارده به اینجانب که مبلغ …………… ریال است، بدواً تقاضای صدور و اجرای فوری تامین خواسته را دارم.