موضوع: کلاهبرداری از طریق تقلب به داشتن اموال و اختیارات واهی

ریاست محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان …

با سلام

 احتراماً به استحضار عالی می‌رساند؛ اینجانب تصمیم گرفتم پس‌انداز خود را که با زحمت زیاد به دست آورده بودم، وارد بازار کنم به این منظور شروع به پرس و جو برای انتخاب بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری کردم. در جریان تحقیقات خود با مشتکی‌عنه مواجه شدم. نامبرده با مدارک و شواهدی خود را دارای شغل … معرفی کرد و به اینجانب پیشنهاد شراکت داد. ایشان همچنین برای رسیدن به هدف خود با نشان دادن اوراق و اسناد جعلی و با حیله و تقلب خود را صاحب مغازه‌ای جهت کسب و کار کذایی معرفی کردند و حتی برای اثبات ادعای خویش، برخی از لوازم شروع به کار را نیز خریداری نمودند. مشتکی‌عنه در قبال پول دریافتی از بنده، رسیدی را تحویل دادند و تعهد نمودند که سریعاً شروع به کار نمایند. متأسفانه ایشان پس از دریافت وجه، ناپدید شدند و هیچ‌گونه خبری از نامبرده نداشتم. پس از گذشت مدتی متوجه شدم که تمامی ادعاهای مشتکی‌عنه و همچنین مدارک ارائه شده از سوی ایشان جعلی بوده و مشتکی‌عنه بنده را فریب داده است. نامبرده همچنین علاوه بر بنده، اموال چندین نفر دیگر را نیز با روش‌های متقلبانه برده است؛ فلذا با عنایت به مطالب معنونه و با استناد به ماده ۱ قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری تقاضای رسیدگی و تعقیب کیفری نامبرده را از محضر عالی مستدعی می‌باشد.

با تجدید احترام

امضاء شاکی