ریاست محترم شعبه………………دادگاه عمومی(جزایی)……………………

 

احتراماً به استحضار می رساند که اینجانب………………………وکیل وکیل متهم آقای………………..فرزند………………..سن………………شغل…………………. دارای/فاقد سوء پیشینه که در پرونده کلاسه……………………متهم به فحاشی-تهدید-تخریب می باشد.با توجه به محتویات پرونده از دادگاه محترم تقاضای صدور حکم برائت متهم موصوف را خواستارم و دلایل اینجانب در رابطه با عدم انجام جرم توسط متهم به شرح ذیل است:

 

۱-حکایت از این قرار است که شاکی مستاجر موکل اینجانب است و با اینکه مهلت اجاره شاکی تمام شده است از تخلیه ملک موصوف خودداری می‌کند ، موکل اینجانب بارها به ایشان مراجعه کرده نامبرده از تخلیه ملک موصوف خودداری میکند ،چندی پیش موکل اینجانب به درب خانه خود که همان ملک اجاره ای شاکی می باشد رفته و بعد از جر و بحث با شاکی اتمام حجت نموده است که اگر تخلیه نکند از طریق قانونی او را بیرون خواهد کرد.

 

۲-شاکی در قبال این حرف موکل اینجانب اظهار می دارد که هر غلطی خواستی انجام بده.موکل اینجانب با عصبانیت به درب خانه خود لگد میزند ، و شیشه خانه خود را می شکند و هیچ ضرری به شاکی وارد نمی کند ،بنابراین موکل اینجانب جرمی مرتکب نشده است که شاکی بخواهد از او شکایت کند.

 

۳-اظهار مراجعه به قانون جهت تخلیه ملک توسط موکل اینجانب تهدیدی برای شاکی محسوب نمی‌شود که ایشان این عمل را تهدید فرض کرده و تخریب مالی موکل به شاکی مربوط نیست و تخریب اموال شاکی محسوب نمی شود که شاکی مدعی تخریب و تهدید شده است.

 

۴-شهود موکل اینجانب در این دادگاه شهادت دادند که موکل اینجانب هیچگونه فحاشی نکرده اند.

 

۵-اظهارات شهود شاکی از بستگان درجه یک شاکی می‌باشد ،موجب تردید و شک است که شهود شاکی سخن راست گفته باشند،زیرا خویشاوندی موجب می شود آنچه که به ضرر خویشاوند باشد به زبان آورده نشود.با توجه به مطالب فوق از دادگاه محترم تقاضای صدور حکم برائت متهم موصوف را خواهانم.