بسمه تعالی

 

موضوع : استشهادیه

 

جهت تایید مالکیت خواهشمند است از کسانی که اطلاع کامل در مورد موضوع انتقال قطعی، 6 دانگ خانه به متراژ ……متر از زمین ….. به آدرس : …………………………………………….. از فروشنده آقای ………. فرزند ………….. به شماره شناسنامه …………… شماره ملی …………….. تاریخ تولد …………… صادره از ………….که توسط خریدار آقای ………… فرزند ……………. به شماره شناسنامه ………….شماره ملی ……… تاریخ تولد ………. صادره از ……….ساکن : ……………………. که در تاریخ …….. به مبلغ ………… تومان نقدی به صورت قولنامه به آقای ………………….. انتقال پیدا کرده است و کلیه قرار داد های (ردیف قولنامه ها )ملک از اول تا کنون مورد تایید است و هم اکنون نیز در این محل اقامت دارند و ساکن هستند .

محل امضاء و اثر انگشت مالک شهود

 

1- اینجانب ………………… فررند ………… شماره شناسنامه ……… کدملی ………………….. صادره از ………….. شغل ……………. ساکن …………………………………………………… تلفن ………………… صحت مراتب فوق را تصدیق و تایید مینمایم.

 

محل امضاء محل اثر انگشت

 

2- اینجانب ……………….. فررند ………. شماره شناسنامه ……. کدملی ………………… صادره از ………… شغل ………………. ساکن ………………………………………………… تلفن ………………. صحت مراتب فوق را تصدیق و تایید مینمایم.

 

محل امضاء محل اثر انگشت

 

3- اینجانب ………………… فررند ……….. شماره شناسنامه ……… کدملی …………………. صادره از…………….شغل …………… ساکن ……………………………………. تلفن ………………… صحت مراتب فوق را تصدیق و تایید مینمایم.

 

محل امضاء محل اثر انگشت

 

و بهتر است اول شاهدین معامله این فرم پر کنند مخصوصا دو مرد که زیر نفع معامله نباشند و بعد معتمدین محله در شهر و محله در روستا هم شواری روستا و دهیاری و هم چنین کسب قدیمی محله و افراد صالح

 

صحت مراتب فوق را تصدیق و تایید نمایند .