خواسته یا موضوع و بهای آن : ( 1- صدور قرار تامین خواسته و صدور حکم به پرداخت مبلغ . . . ریال به عنوان اجرت المثل از تاریخ . . . الی . . . خسارات قانونی )

 

دلایل و منضمات دادخواست : 1 – فتوکپی مصدق قرارداد سند رسمی شماره . . . دفترخانه . . . 2 - استعلام ثبتی . . . 3- عنداللزوم ارجاع امر به کارشناس

شرح دادخواست : 

سلام با احترام به استحضار می رساند : 

مطابق قرارداد مورخ . . . . خوانده محترم یک دستگاه آپارتمان به پلاک ثبتی . . . . شهرستان . . . . را به اینجانب فروخته است . مشارالیه از اجرای مفاد قرارداد و تحویل و انتقال آن امتناع نموده اند به نحوی که اینجانب ناگزیر در جهت اجرای تعهدات به محکمه مراجعه نموده و با اقامه دعوی ، النهایه منجر به حکم قطعی و انتقال مورد معامله به اینجانب شده است نظر به اینکه خوانده از تاریخ . . . نسبت به تحویل مورد معامله امتناع داشته است و در آن مقطع اینجانب تمام تعهدات خود راجع به پرداخت بقیه بهای مورد معامله را انجام داده ام ، لذا تصرفات خوانده در مورد معامله و عدم تحویل آن استیفای بلا جهت از ملک غیر محسوب می شود . تقاضای صدور قرار تامین خواسته و صدور حکم به پرداخت مبلغ . . . . ریال که به عنوان اجرت المثل و خسارات دادرسی را خواستارم .