خواسته: اثبات قرارداد شفاهی - الزام خوانده به ایفای تعهد مبنی بر تحویل و نصب درهای ساختمان

 

دلایل و منضمات: شهادت شهود - متن پیامک ها مبنی بر اقرار خوانده بر وقوع قرارداد - رسید واریزی ثمن معامله به حساب خوانده - فیلم دوربین های مدار بسته - اظهارنامه قضایی

 

شرح خواسته:

 

ریاست محترم دادگاه...........

 

با سلام

 

اینجانب................، فرزند...............، در مورخ ................، در فروشگاه درب و پنجره فروشی متعلق به خوانده محترم، حاضر شده و با پرداخت............. میلیون تومان، از طریق دستگاه کارتخوان مغازه ایشان، اقدام به خرید 5 عدد درب چوبی، برای واحد های آپارتمان خود، واقع در ................. نمودم که در این خصوص، رسید پرداخت و فیلم دوربین های مدار بسته مغازه ایشان، موجود می باشد.

 

 در روز خرید، خوانده محترم، تعهد نمودند که حداکثر تا 5 روز کاری و تا مورخ .../..../.....، برای تحویل و نصب درب ها، در منزل اینجانب، حاضر خواهند شد و در این خصوص، پیامک هایی نیز رد و بدل شده است که تصویر آن ها، به پیوست، تقدیم می گردد.

 

لکن، علی رغم گذشت 1 ماه از انعقاد قرارداد شفاهی، ایشان، برای تحویل و نصب درب ها، حاضر نگشته اند و پس از درخواست لفظی و حتی درخواست کتبی اینجانب، به موجب اظهارنامه قضایی، به کلی، منکر قرارداد فی مابین و تعهد خودشان، نسبت به من گشته اند. 

 

با توجه به اینکه در روز انعقاد قرارداد، همسر بنده و سازنده ساختمان نیز جهت انتخاب درب ها، همراه من بوده اند و می توانند در دادگاه، بر وقوع انعقاد قرارداد شفاهی، شهادت دهند، همچنین، با استناد به رسید پرداخت وجه، از طریق دستگاه کارتخوان مغازه خوانده و پیامک هایی که در آن، در خصوص روز حضور در آپارتمان، برای نصب، تعیین تکلیف شده است، همچنین، با استناد به فیلم دوربین های مدار بسته مغازه خوانده، صدور حکم بر اثبات وقوع قرارداد شفاهی و الزام خوانده بر انجام تعهدشان، از آن مرجع محترم، مستدعی است.