تا به حال شده به خاطر سردرد و یا لغزندگی معابر با موتور به زمین بخورید و خدای ناکرده به جسمتان خسارتی وارد شود؟ و این سوال را از خودتان بپرسید که چه کسی قرار است خسارت شما را جبران نماید؟
خب! وقتی خودتان باعث ورود آسیب و جراحت به خودتان شدید انتظار دارید چه کسی خسارت شما را جبران نماید!!! معلوم است خودتان باید از بیمه شخصی تان استفاده و اقدام به معالجه خود نمایید. از این واضح تر نمی شود… چون وقتی من حواس پرتی می کنم و باعث ورود آسیب به خودم می شوم کسی غیر از خودم هم نمی تواند برای معالجه ام اقدام کند. یعنی باید خودم برای درمانم هزینه و اقدام کنم.
حتی اگر به پزشکی قانونی و سایر مراکز مراجعه کردم و تقاضای مطالبه وجه را نمایم نهایتا بایستی مدارک را برای بیمه خودم ببرم و مطالبه وجه را از آنها نمایم. پس عزیزان شما می توانید به دادسرای محل حادثه مراجعه نمایید ولی نهایتا مدارک پزشکی تان را برای بیمه خودتان می برید تا خسارتتان پرداخت گردد.