هو نعم المولی و نعم الوکیل

ریاست محترم دادسرای عمومی و انقلاب......

با سلام؛

احتراماً- به استحضار میرساند به موجب سند ازدواج شماره ......- 7/2/77 مشتکی عنه ردیف 1 آقای ...... همسر دائمی موکله خانم ...... میباشد، با توجه به حدوث اختلاف فیمابین زوجین و مطالبه مهریه از ناحیه موکله، زوج به منظور فرار از پرداخت دین موضوع سند لازم الاجرا نکاحیه، دو دستگاه آپارتمان ملکی خویش را به غیر منتقل نموده است. با این توضیح که؛

دادخواست مطالبه مهریه و صدور قرار تامین خواسته به کلاسه ...... در شعبه ...... خانواده ...... تقدیم و قرار تامین طی دادنامه شماره ...... صادر گردید و نامه شماره ...... اجراء احکام شعبه مزبور جهت توقیف پلاکهای ...... فرعی از ... اصلی قطعه ... تفکیکی از...... و همچنین ......فرعی از اصلی مرقوم قطعه ... تفکیکی در تاریخ 9/2/94 در دبیرخانه اداره ثبت اسناد...... ثبت شد، اما مشتکی عنه در تاریخ 13/2/94 پلاکهای فوق الذکر را طی اسناد رسمی شماره ...... دفترخانه ...... به نام مادرش خانم ...... منتقل نموده است، از آنجاییکه منتقل الیها با علم  و آگاهی از موضوع  و مشارکت در انجام معامله صوری، با زوج همکاری نموده است، قطعاً معامله و اقدام صوری آنان از مصادیق بارز ماده 4 قانون نحوه اجرای محکومیتهای مالی میباشد.

 علیهذا با تقدیم تصاویر مصدق مستندات مربوطه، ضمن اعلام شکایت علیه نامبردگان تحت عنوان معامله به قصد فرار از دین استدعای رسیدگی و تعقیب مشتکی عنهما و کیفر قانونی آنان و همچنین توقیف پلاک های ثبتی مورد معامله و ابطال اسناد تنظیمی را دارم.

                                                  با تجدید احترام؛ به وکالت از شاکیه ......