متن حقوقی سند صلح ماشین آلات

 

 

صلح ماشین آلات مربوط به کارگاه تولید ……………….

 

مورد صلح: کلیه حقوق عینیه و فرضیه و متصوره و مالکانه مصالحین نسبت به ماشین آلات مربوط به کارگاه تولید انواع شیرینی پزی موجود در کارخانه …………………… که عبارتند از:

 

……………………………….

 

 متعلق به مصالح بنحویکه پس از این دیگر هیچ حقی از حقوق مزبور در مورد صلح برای مصالح باقی نیست و همه آن حقوق در مورد صلح متعلق به متصالح است و متصالح اقرار به تصرف نمود. متصالح جانشین و قائم مقام شرعی و قانونی مصالح در مورد صلح می باشد بداهتا نامبرده مجاز و مختار و مبسوط الید و مطلق العنان است که هر نوع دخل و تصرف مالکانه مشروع و قانونی را در خصوص ماشین آلات صدرالتوصیف بنماید و هر نوع عملیات اداری، قانونی و تولیدی را رأسآً انجام دهد

 به اقراره کلیه شرایط صلح قطعی اعم قبض و اقباض و صیغه باظهار و قبض و اقباض و غیره اجرا شده و سائقه احتیاط کافه خیارات خصوصاً خیار غبن هر چند فاحش از طرفین اسقاط شده است و مصالح تا ده سال شمسی ضامن کشف هر نوع فساد مورد صلح می‌باشد.

 

. بخشنامه شماره ۱۳۰/۱۸۴۰۱۰/۵۸ ثبت کل به متصالح تذکر داده شد مع الوصف مسئول شناسایی مصالح گردید. این سند با حضور متصالحین مسبوق الاشاره و با مسئولیت تامه و کامله آنان و با قبول و پذیرش مسئولیت‌های مترتبه از هر حیث و جهت توسط نامبردگان، تنظیم و تحریر گردید. مضافاً به اینکه ضمن العقد موضوع سند تنظیمی، طرفین حق هرگونه ادعا و اعتراضی را ولو در آتیه از خود در رابطه با مورد مصالحه و صلح سلب و ساقط نمودند.