در شرح دادخواست می نویسید:با عرض سلام و تحیت احتراما به استحضار عالی می‌رساند:

با عرض سلام و تحیت احتراما به استحضار عالی می رساند:
1- اینجانب مالک زمینی به شماره پلاک ثبتی ………………….. واقع در……………………………… به مساحت ……………… متر مربع هستم.
2- چندی پیش مشتکی عنه با در دست داشتن نقشه‌ای از شهرداری، به محل سکونت بنده آمده و اذعان داشتند که زمین مذکور در طرح احداث خیابان است.
3- ایشان همچنین برای رسیدن به هدف خود و باور پذیر شدن ماجرا مدارکی را ارائه دادند که برای هر شخصی قابل قبول به نظر می رسید.
4- مشتکی‌عنه با حیله و تقلب و مدارک جعلی مذکور، بنده را به شدت ترساندند و با سوء استفاده از این وضعیت، زمین اینجانب را با قراردادی به شماره ……………….. تاریخ ………………… با قیمتی بسیار ارزانتر از قیمت واقعی از چنگم درآوردند.
5- پس از فروش ملک و سپری شدن مدت زمانی متوجه شدم که تمامی مدارک مشتکی عنه جعلی بوده و برای فریب اینجانب اقدام کرده است سپس سریعا به ایشان مراجعه کردم ولی متاسفانه مشتکی عنه ناپدید شده و زمین را به شخص دیگری واگذار کرده بود.
6- یاد آوری این نکته لازم است که ایشان علاوه بر بنده زمین چندین نفر دیگر را نیز به همین صورت خریداری کرده است.
7- فلذا با عنایت به شرح موضوع با کیفیت فوق و مطالب معنونه و ادله اینجانب شامل: 1- ……………………2- …………………….. 3- قرارداد به شماره…………….. تاریخ …………….. و با توجه به اینکه فعل ارتکابی مشتکی عنهم از مصادیق بارز ماده 1 قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری می باشد، تعقیب و مجازات ایشان به اتهام کلاهبرداری مورد استدعاست. قبلا از بذل عنایت جنابعالی کمال تشکر را دارد.
8- همچنین با توجه به خسارات وارده به اینجانب که مبلغ …………… ریال است، بدوا تقاضای صدور و اجرای فوری تامین خواسته را دارم.

 

در بخش خواسته یا موضوع وبهای آن  می نویسید:

کلاهبرداری

در بخش دلائل و منظمات داخواست می نویسید:

ذکر دلایل شاکی