1️⃣ تشکیل پرونده بیمه ای کارگاه در شعبه تامین اجتماعی و دریافت شماره کارگاه، همزمان با آغاز فعالیت کارگاه

2️⃣ ارسال لیست حقوق یا دستمزد کارگران شاغل در کارگاه، به شعبه تامین اجتماعی

3️⃣ پرداخت حق بیمه تا مهلت معین (حداکثر تا پایان ماه بعد)

4️⃣ اعلام تغییرات جابجایی نیروی کار شاغل

5️⃣ اعلام حوادث، بیماری ها و رویدادهایی که برای کارگران در ارتباط با کار پیش می آید (ظرف سه روز اداری) به شعبه تامین اجتماعی

6️⃣ دریافت مفاصا حساب از شعبه، به هنگام نقل و انتقال مالکیت کارگاه