همان‌طور که گفتیم، بیشتر افرادی که اقدام به تنظیم قرارداد اجاره 99ساله می‌نمایند جزء اشخاص حقوقی به‌حساب می‌آیند. به همین منظور، اگر یکی از اموال دولتی موضوع یک قرارداد اجاره قرار بگیرد، معمولاً تنها اعیان در مالکیت مستأجر خواهد بود اما زمین و ملک به مستأجر متعلق نیست.

ازآنجایی‌که این قرارداد در بیشتر موارد از جانب اشخاص حقوقی و دولت‌ها تنظیم می‌گردد، لازم است تشریفات مقرر ازجانب نهاد مربوطه رعایت شود.

در پایان به یاد داشته باشید

هرچند که قرارداد اجاره 99ساله بیشتر از جانب دولت‌ها و اشخاص حقوقی انجام می‌گیرد، نکته‌ای که وجود دارد این است که بسیاری از افراد، از عدم آگاهی افراد بسیاری از چندوچون این ماجرا سوء استفاده نموده و به همین ترتیب، کلاه‌برداری‌های بسیار زیادی ممکن است رخ بدهد. همچنین، مستأجری که برای انعقاد یم قرارداد اجاره‌ 99ساله اقدام نموده است، می‌بایست نسبت به اینکه مالکیت عرصه و اعیان به چه شکل است، اطلاعات کامل را کسب کند و با اطمینان خاطر به تنظیم قرارداد بپردازد. ازآنجایی‌که ممکن است این قرارداد اجاره برای بسیاری از افراد ناشناخته باشد، دریافت مشاوره برای تنظیم قرارداد اجاره 99ساله می‌تواند این موضوع را تا حد زیادی به اطلاع افراد برساند.