ریاست محترم شعبه اول دادگاه بخش .....

 

با عرض سلام و ادب، احتراماً در خصوص پرونده کلاسه ....... که وقت رسیدگی آن به تاریخ ...... ساعت 9صبح مقرر گردیده، به وکالت از خانمها ....... و ........ دفاعا معروض می دارم.

 

 الف:درخواست تامین واهی موضوع ماده ۱۰۹ قانون ایین دادرسی مدنی

 

ریاست محترم دادگاه با توجه به اینکه خواهان، دعوی مطروحه را حسب ادعا موکله صرفا جهت غرض ورزی و ایذا و اذیت ایشان ( موکله خانم .....) مطرح نموده و توجها به فقدان ادله اثباتی در دعوی مطروحه مستندا به ماده ۱۰۹ قانون ایین دادرسی مدنی بعلت بی ربط بودن از این حیث که هیچ دلیلی خواهان ارائه نکرده است و مورد ادعای خواهان به هیچ وجه محقق نمی شود و دعوا مطروحه از منظر قانون از مصادیق دعوی واهی تلقی میگردد صدور قرار تامین واهی جهت جبران خسارت وارده به موکل از جهات متعدد که در امر دادرسی غیر قابل اجتناب میباشد را دارم.

ب:دفاع در ماهیت

 

۱-ریاست محترم دادگاه، موکله ..... لیست اموال اعلامی خواهان را بعنوان ماترک مرحوم ...... را قبول ندارد چرا که اولاً موکله اعلام داشته که مورث ایشان آقای ...... کل اموالی که داشته را طی اسناد رسمی و عادی (که پیوست این لایحه میباشد) به ایشان منتقل نمود لهذا ادعای خواهان دایر بر اینکه مورث موکل دارای قطعه زمین 15000هزار متری تحت عنوان لفور آیش ندارد.

 

۲-خواهان در برگه لیست اعلامی، ماترک مرحوم ........ اعلام داشته یک قطعه زمین به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع پشت کارخانه...... در حالی که مورث موکله چنین زمینی ندارد در این خصوص از دادگاه محترم تقاضای تحقیق در اجرای ماده ۱۹۹ قانون آیین دادرسی مدنی دارم.

 

۳-در شقوق ۱۱،۱۰،۷،۶،۴،۳ لیست اموال، خواهان ادعا دارد که اموال مشروحه تحت مالکیت، مورث ایشان مرحوم ....... می باشد در حالی که این ادعای ایشان برابر سند صلح مورخه ...... مرحوم ...... که کپی مصدق آن پیوست این لایحه می باشد، کل اموال غیر منقول در سال 1392 طی صلح نامه پیوستی از سوی مرحوم ...... به موکله انتقال و تسلیم نموده است و از آن زمان تا اکنون تحت مالکیت و تصرف موکله می باشد.

 

۴- در خصوص ادعا خواهان در خصوص بند ۶ لیست اموال باید خدمت دادگاه عرض کنم که خانه سرای مرحوم طبق اسناد رسمی که کپی آن به پیوست تقدیم می باشد تحت مالکیت موکله خانم ....... می باشد که نظر دادگاه محترم را به ملاحظه این سند رسمی جلب می نمایم.

 

۵-در خصوص شقوق۱۰و۱۱ لیست اعلامی خواهان باید عرض کنم که زمین کشاورزی اعلامی از سوی خواهان باید عرض کنم مورث انها طی سند رسمی انتقال در دفترخانه شماره ۴۹ آمل به شماره ..... مورخه 1392/4/18کل رقبه مورد مالکیت خودش را به موکله .... انتقال داده و رقبه مذکور از ان تاریخ تا اکنون تحت تصرف موکله میباشد و حتی خواهان در پرونده کلاسه ..... شعبه دوم دادگاه ....... به اتهام مزاحمت از حق به تحمل شش ماه حبس تعزیری محکوم که دادنامه موصوف در دادگاه تجدیدنظر به درج قطعیت رسیده است، (دادنامه بدوی و تجدید نظر پیوست لایحه میباشد) و نیز در خصوص بند ۱۱ لیست اموال خواهان، مورث ایشان طی بیع نامه مورخ ...... و صلح نامه مورخه ....... سه خویز زمین کشاورزی اعلامی خواهان واقع در ..... و تعداد ۸ باب مغازه تمام کار و نیمه کاره موجود و یک دستگاه منزل مسکونی کلنگی که که دارای ۴ خویز عرصه و اعیان می باشد و نیز یک دستگاه منزل مسکونی واقع در ....... را به موکله انتقال و به تصرف مشارالیها داده است.

۶- مورث خواهان، برای املاکی که داری سابقه ثبتی بوده صرف نظر از اینکه طی صلح نامه استنادی به موکله انتقال داده بلکه طی اسناد رسمی از نوع وکالت بلاعزل در دفتر خانه اسناد رسمی که پیوست این لایحه میباشد، به موکله وکالت داد، تا نسبت به تشریفات سند رسمی بنام خود اقدام نمایند لذا این اسناد وکالتی دلالت به اصالت صلح نامه مورخه ...... می باشد،حالیه با توجه به مراتب معنونه تقاضای رد دعوی خواهان را دارم.

 

با تشکرفراوان