خواسته یا موضوع تقاضای اعاده دادرسی به استناد به بند………… ( در قسمت نقطه چین یکی از جهات مندرج در بالا را بنویسید )ماده ۴۲۶ قانون آیین دادرسی مدنی و نقض دادنامه و صدور قبول رسیدگی مجدد در خصوص دادنامه شماره ………………………. .

دلایل و منضمات رونوشت کپی مصدق: ۱- دادنامه شماره ……………………. صادره از شعبه سوم دادگاه ۲- دادنامه شماره …………………………….صادره از شعبه ۳۱ دادگاه تجدیدنظر۳- دادنامه شماره ………………………………صادره از شعبه دوم دادگستری دماوند۴- فیش واریز مبلغ به نام شغل مرغ فروشی۵- سندهای رسمی صلح حقوق سرقفلی مغازه های مورد دعوا

ریاست محترم دادگاه عمومی حقوقی

احتراماً به استحضار می‌رساند:

خوانده دعوی اعاده دادرسی، با استناد به اسناد مجعول و یا ……………………….( در این قسمت بند مربوط به درخواست اعاده دادرسی را قید کنید -یکی از 7 مورد بالا ) اقدام به طرح دعوا علیه این جانب در شعبه …..نموده

 

متاسفانه دادگاه محترم تجدید نظر نیز طی دادنامه شماره ….. مورخ ..…. حکم محکومیت اینجانب را تایید کرده است.

 

این در حالی است که … ( د رقسمت ذیل توضیحات خود را مبنی بر دلیل اعاده دادرسی را ذکر نمائید )

 

اینجانب با شکایت کیفری در دادسرای ناحیه …. و النهایه دادگاه محترم بدوی نیز مجعول بودن اسناد را تایید و طی دادنامه شماره …. مورخ ….. حکم محکومیت جاعل را صادر و این رای در شعبه … دادگاه تجدید نظر قطعی شد و در مورخ ….. به اینجانب و محکوم علیه ابلاغ گردید.

نظر به اینکه مجعولیت سند مورد استناد دادگاه ثابت شده است و این یکی از موارد اعاده دادرسی است از محضر مرجع محترم قضایی تقاضای قبول اعاده دادرسی و فسخ دادنامه اصداری و ارجاع موضوع برای رسیدگی مجدد مورد استدعاست.