ریاست محترم دادگاه حقوقی ......

 

اینجانب …………………… به موجب سند رسمی شماره ………………… اداره ثبت ........، مالک رسمی شش دانگ یک قطعه زمین به مساحت ……………… متر مربع، واقع در بخش ……… ......می‌باشم.

 

به موحب رای شماره ………………. مورخ ………….. هیئت نظارت ثبت استان .....، سند مالکیت اینجانب بعد از سند مالکیت خوانده محترم در پلاک ثبتی مورد ترافع صادر شده و با سند مالکیت وی در تعارض است. این رأی در مهلت مقرر قانونی مورد اعتراض قرار گرفت. و پرونده جهت رسیدگی به اعتراض به رای هیئت نظارت ثبت استان ......، به شورای عالی ثبت ارسال گردید. شورای عالی ثبت، طی رای شماره …………….. مورخ ………………، رای هیات نظارت ثبت استان ......را ابرام و تأیید نمود.

 

با توجه به اظهارنظر کارشناسان دادگستری، همچنین توجه به استشهادیه پیوست از شهود و مطلعین دال بر سابقه تصرف اینجانب در ملک مورد نظر، و امعان نظر به اینکه خوانده محترم و ورثه ایشان طی 20 سال گذشته در ملک ترافعی مشاهده نشده اند. لذا رای شورای عالی ثبت در عدم تطابق با واقعیت موجود در منطقه و اسناد ارائه شده قرار دارد. علی هذا ضمن تقدیم دادخواست حاضر، صدور حکم به ابطال سند مالکیت مقدم بنا به دلایل پیش گفته و مستندات پیوست و همچنین محکومیت خوانده به پرداخت هزینه‌های دادرسی مورد استدعاست.