موضوع اظهارنامه قضایی: الزام به انجام تعهد مبنی بر انتقال سند ملک مسکونی، به آدرس.

 

 

 

مخاطب محترم، به استناد ماده 156 قانون آیین دادرسی مدنی؛ این متن به شکل رسمی و قانونی، به شما ابلاغ می‌گردد:

 

شما با امضای مبایعه نامه شماره .................. در بنگاه املاک .......... در تاریخ ...../...../.....، تعهد کردید که برای انتقال سند رسمی ملک مورد معامله به نام من، به آدرس .... با پلاک اصلی ..... و فرعی ........، در دفترخانه شماره .... حضور خواهید داشت و با دریافت آخرین قسط از ثمن معامله در دفترخانه، شما تعهد فی مابین را به عمل آورده؛ متأسفانه، با وجود اینکه در پیامک به شما اعلام کرده بودم که آماده پرداخت قسط آخر معامله هستم، شما در تاریخ مقرر در دفترخانه مورد توافق حاضر نشدید و گواهی عدم حضور شما نیز وجود دارد.

 

بنابراین، با ارسال این اظهارنامه قضایی، از شما خواستارم تعهد خود را به انجام برسانید و تا حد امکان تا تاریخ .../..../.... با من از طریق شماره تماس ............ تماس بگیرید و تاریخ دیگری برای انتقال سند رسمی ملک را تعیین کنید. بدیهی است که در صورت عدم رعایت این تقاضا، مجبور خواهم بود به مراجع قضایی مراجعه کنم.