موضوع اظهارنامه قضایی: الزام به استرداد لاشه چک، به دلیل عدم انجام تعهد مبنی بر تهیه و تحویل یک دستگاه یخچال

 

 

اینجانب .............................، فرزند.........................، این متن را به جناب آقای ........................... طبق ماده 156 قانون آیین دادرسی مدنی، رسما و قانونا اظهار می دارم:

 

 

 

اینجانب در تاریخ .../.../.... به فروشگاه شما به آدرس ............................. برای خرید یک دستگاه یخچال ساید بای ساید مدل ..................... مراجعه کردم. متأسفانه در آن زمان، جنس مورد نظر موجود نبود و برای تضمین خرید جنس، چک با شماره .............. بانک .................... در صورت سفارش آن از جانب شما از کارخانه، به جنابعالی تحویل دادم و با توجه به قرارداد دست‌نویس بین ما، شما موظف بودید حداکثر تا تاریخ .../..../..... یخچال را سفارش و به من تحویل دهید و در صورتی که این موضوع رخ نداد، باید چک من را مسترد کنید.

 

با توجه به گذشت ۶ ماه از تاریخ توافق و عدم اقدام شما در ایفای تعهداتتان، در این اظهارنامه از شما تقاضا دارم که حداقل تا یک ماه دیگر، یعنی تا تاریخ ..../..../.....، کالای مورد نظر را به من تحویل دهید. در غیر این صورت، به دلیل عدم ایفای تعهد لاشه چک بنده را مسترد نمایید. طبیعتا در صورت استنکاف، اینجانب موضوع را از مراجع قضایی پیگیری خواهم کرد.