با توکل به خداوند متعال این قرارداد این قرارداد در تاریخ               فی مابین                                  به نمایندگی                     به موجب معرفی نامه/ حکم کارگزینی شماره           مورخ          به عنوان متعهد له  از یک طرف و شرکت                     به شماره ثبت                   به نمایندگی                                       به شماره شناسنامه          صادره از            معرفی گردیده است و در این قرارداد متعهد نامیده می شود . طبق شرایط ذیل منعقد می گردد و طرفین ملزم به کلیه مفاد آن می باشد.

ماده 1- موضوع قرارداد :

موضوع قرارداد عبارت است از تهیه غذای گروه                      به تعداد آماری که توسط متعهد له            روز قبل برای           روز بعد به طور کتبی به تعهد کتبی به تعهد اعلام می گردد که نوع و مشخصات آن بر اساس ماده 6 همین قرارداد می باشد. 

ماده 2-  

مبلغ کل تقریبی ، قطعی قرارداد عبارت است از به عدد                       ریال که از قرار
هر پرس                ریال.

ماده 3-مدت قرارداد و محل تحویل :  

الف: مدت قرارداد از تاریخ         به مدت                 ماه خواهد بود که پس از پایان مدت قرارداد با توافق طرفین تمدید خواهد شد .

ب: متعهد موظف است موضوع قرارداد را روزانه و هر بار به تعداد             پرس در محل طبخ غذا به نماینده رسمی متعهد له تحویل و رسید دریافت نماید .

تبصره 1: روز های مورد نظر عبارت است از : روز های                                                که شامل صبحانه / نهار / شام می باشد .

تبصره : طبخ غذا برای شام از قاعده فوق (طبخ روزانه ) مستثنی نیست.

ماده 4- نحوه پرداخت :

مبلغ قرارداد در پایان هر ماه از طریق امور مالی و طبق ضوابط و مقررات این قرارداد پرداخت خواهد شد.

ماده 5- تضمین حسن انجام کار :  

متعهد مبلغ                     ریال معادل               % کل بهای قرارداد را به صورت تضمین نامه بانکی
شماره         صادره از بانک                   که تا تاریخ             معتبر می باشد و در صورت درخواست متعهد له متعهد ملزم به تمدید مدت آن می باشد و یا به صورت                  به عنوان تضمین حسن انجام کار به متعهد له تحویل می دهد . در صورت هر گونه تخلف از سوی متعهد ، متعهد له مجاز به ضبط و وصول تضمین خواهد بود و در این مورد نیاز به اطلاع متعهد نمی باشد . متعهد له موظف است در صورت تحویل قطعی و اجرای کامل تعهدات از سوی متعهد حداکثر تا مدت                  روز پس از پایان قرارداد و ارائه صورت مجلس تحویل قطعی توسط متعهد تضمین مذکور را مسترد نماید.

ماده 6- نوع و مشخصات غذا :   

نوع و مشخصات موضوع قرارداد به شرح زیر می باشد :

کیفیت غذای طبخ شده باید عالی باشد و متعهد تائید می نماید که از مشخصات و خصوصیات مواد و مصالح موضوع قرارداد اطلاع کامل داشته و در اجرای قرارداد بعذر عدم اطلاع نمی تواند متعذر شود .

تبصره : برنامه غذایی روزانه بر اساس لیست پیوست می باشد که متعهد له می تواند سه روز قبل نوع آن را به طور کتبی تغییر دهد.

ماده 7- مواد اولیه و تعهدات متعهد در این مورد :

الف : نوع و مقدار و ارزش موادی که از سوی متعهد له به عنوان الزامی از طریق        در اختیار متعهد قرار میگیرد به شرح زیر می باشد :

برنج ، روغن ، گوشت ، حبوبات ، ( لپه ، عدس ، لوبیا ، باقلا ) لیمو ، رب گوجه فرنگی ، کشمش ، آلو خورشتی ، زرد چوبه ، نخود ، نمک ، فلفل ، مایع ظرفشویی ، سبزیجات ، کپسول گاز (با کوپن )

تبصره : چنانچه جهت طبخ غذا بر اساس برنامه تنظیم شده نیاز به مواد اولیه دیگری باشد ف متعهد موظف است سه روز قبل به طور کتبی مورد را جهت تهیه به اطلاع متعهد له برساند ،در غیر این صورت متعهد موظف به تهیه مورد به هزینه شخصی می باشد و متعهد له مسئولیتی در خصوص این مورد ندارد .

ب: متعهد به عنوان امین موظف و متعهد است موارد مذکور را کلا ً و نوعا ً در موضوع قرارداد مصرف نماید و در صورت اضافه آمدن موظف به استرداد عین آن به متعهد له می باشد . در این صورت متعهد له ارزش مواد باقیمانده را بر اساس بهای خرید (چنانچه وجهی بابت آن توسط متعهد پرداخت شده باشد ) به متعهد پرداخت خواهد نمود . چنانچه به هر علت غیر از فورس ماژور در موارد تحویلی کسری و یا تفاوتی مشاهده شود متعهد متخلف و متعهد له ضمن اجرای ماده 5 مبنای محاسبه بهای مواد را راسا ً تعیین و متعهد ملزم به پرداخت وجه آن بر اساس اعلام متعهد له و یا مسترد نمودن عین آن می باشد.

ماده 8- تحویل موضوع قرارداد :  

تحویل موضوع قرارداد در محل طبخ غذا به آدرس :

خواهد بود و هزینه حمل و نقل تا محل تحویل به عهده متعهد له می باشد و تحویل قطعی در صورتی تحقق می پذیرد که کالای تحویلی با مشخصات فنی ذکر شده در ماده 6 و شرایط این قرارداد منطبق باشد .

چنانچه پس از تحویل خلافی مشاهده شود که قابل انتساب به متعهد باشد متعهد موظف به اصلاح و جبران خسارت وارده می باشد.

ماده 9- اسناد و مدارک

اسناد مربوط به تحویل و تحویل هر قسمت از موضوع قرارداد و صورت مجلس لازم تنظیم و توسط
متعهد به                 ارائه می شود و مطالبات متعهد پس از کسر (         %) بابت پیش پرداخت (در صورتی که چنین پیش پرداختی صورت گرفته باشد ) و هر گونه کسور قانونی ظرف مدت                روز از تاریخ ارائه اسناد پرداخت می شود.

ماده 10- کسور قانونی :

پرداخت هرگونه عوارض و مالیات و سایر حقوق دولتی به عهده متعهد می باشد که متعهد آن را هنگام تنظیم اسناد پرداختی از مطالبات متعهد کسر می کند.

ماده 11- تاخیرات :

الف : متعهد له و هر قائم مقام قانونی آن با حق توکیل به غیر وکالت بلاعزل برای تمام مدت اجرای کامل قرارداد تفویض نمود تا چنانچه در تهیه و تحویل موضوع قرارداد در موعد معین تاخیر نماید مدت تاخیر مشمول خسارت دیرکرد در انجام تعهد بوده و خسارت تاخیر از قرارداد هر روز مبلغ            ریال معادل (         %) موضوع ارزش کالای تحویل نشده تا مدت               روز توسط متعهد له محاسبه و از محل مطالبات و تضمین حسن انجام کار یا سایر اموال متعهد راساً تامین و وصول نماید .

ب: چنانچه مدت اخیر از                       روز بیشتر شود متعهد له مختار است قرارداد را فسخ نماید و موضوع قرارداد را به هر نحوی که مقتضی بداند انجام دهد و اگر در نتیجه این اقدام متحمل پرداخت وجوهی بیش از مبلغ قرارداد شود وجه مزبور را از محل تضمین و هر گونه مطالبات دیگر متعهد و یا هر طریق دیگری که صلاح بداند استیفاء نماید .

ج: متعهد موظف است موضوع قرارداد را در صبح ، روز های ذکر شده در ماده 3 راس ساعت         و ظهر روز های ذکر شده در ماده 3 راس ساعت 11 و شام شب های ایام ذکر شده در ماده 3 را راس ساعت          آماده نموده و جهت تحویل به نماینده متعهد له ارائه نماید .

د: چنانچه متعهد در زمان مقرر موضوع قرارداد را در اختیار نماینده متعهد له قرار ندهد ، علاوه بر انجام بند های فوق متعهد له می تواند تعداد غذاهای تهیه نشده را از محل دیگری به هزینه متعهد تهیه نماید.

ماده 12- انتقال

متعهد به هیچ وجه حق انتقال تمام یا قسمتی از کار موضوع قرارداد را بدون اجازه کتبی متعهد له به غیر ندارد.

ماده 13- قانون منع مداخله در معاملات دولتی

متعهد رسماً اعلام نماید که مشمول اصل 141 قانون اساسی و ممنوعیت مذکور در قانون منع دخالت در معاملات دولتی ، مصوب 22 دی ماه 1327 نمی باشد . و موظف است تا پایان اجرا قرارداد به هیچ عنوان اشخاص مذکور در قانون مزبور را در موضوع قرارداد سهیم و ذینفع نکند و در صورتی که محرز شود متعهد مشمول قانون فوق الذکر بوده است و یا بر خلاف تعهدات در این خصوص رفتار نماید متعهد له حق خواهد داشت قرارداد را فسخ و تضمین را ضبط و کلیه خسارت وارده را تشخیص خود تعیین و از اموال متعهد وصول نماید.

ماده 14- فورس ماژور :

در صورت بروز هر گونه حادثه ای که خارج از حیطه اقتدار متصدی حمل باشد متصدی حمل و حمل باید بلافاصله مدارک مثبته خود را به ارسال کننده ارائه نماید ، و در غیر این صورت مسئول کلیه خسارت وارده به ارسال کننده می باشد.

ماده 15- فسخ

عدم اجرای صحیح و کامل هر یک از مفاد این قرارداد تخلف محسوب می شود و در صورت تخلف متعهد از هر یک از تعهدات ناشی از این قرارداد متعهد له حق خواهد داشت قرارداد را فسخ و تضمین حسن انجام کار را به نفع خود ضبط و خسارت ناشی از فسخ را راساً تشخیص و تعیین و از اموال و مطالبات متعهد استیفاء نماید . تشخیص متعهد له در این مورد قطعی است و متعهد حق هیچ گونه ادعا و اعتراض نسبت به تشخیص مزبور را ندارد .

در هر حال متعهد می تواند با           روز اعلام قبلی            قرارداد ره به طور یک جانبه فسخ نماید و متعهد حق هیچ گونه مطالبه و یا اعتراضی از این بابت ندارد . امور مالی قرارداد در صورت فسخ طبق ماده 10 همین قرارداد خواهد بود.

ماده 16- حل اختلاف

طرفین ملزم هستند در صورت بروز هر گونه اختلافی در تفسیر و اجرای این قرارداد موضوع مورد اختلاف را در اسرع وقت به                                        ارجاع نمایند و نظر مرجع مذکور برای طرفین لازم الاجراء است.

ماده 17- متفرقه

1-17- چنانچه خسارت وارده به متعهد له بیش از تضمین مقرر ماخوذه باشد ، متعهد ملزم است آن را از سایر اموال و دارایی ها خود جبران نماید. 

ماده 18- نشانی طرفین :

متعهد له :

متعهد :

تبصره 1: طرفین قرارداد ملزم هستند در صورت تغییر آدرس حداکثر ظرف ده روز نشانی جدید خود را کتباً به اطلاع یکدیگر برسانند والا کلیه مراسلات ، آگهی ها و اخطارهای  قانونی به آدرس سابق نافذ و معتبر خواهد بود .

تبصره 2:این قرارداد در18 ماده و            تبصره و با حذف مواد               در         نسخه به اعتبار و حکم واحد تنظیم و مبادله گردیده است .

امضاء متعهد                                                                   امضاء متعهد له