قرارداد نویسی یک امر تخصصی و حساس است و پیشنهاد ما به شما این است که ترجیحا به اهل فن آن رجوع کنید. البته عده ای هستند که سعی میکنند به کمک تجربه های شخصی قرارداد تنظیم کنند. نمونه ای از قراردادهای رسمی کار را میتوانید در زیر ببینید و از آن الگو برداری نمایید.


 

باسمه تعالی

 

قرارداد کار معین و مدت محدود

 

این قرار داد بر اساس مفاد ماده یک آیین نامه استخدامی دهیاری های کشور مصوبه شماره 3699/ت36933 مورخ 83/4/13 هیأت محترم وزیران بین دهیاری ..................................... بخش ........................ شهرستان ...................... که در این قرارداد به اختصار «کارفرما» نامیده می شود و آقای ....................... فرزند ....................... دارای شمار ه شناسنامه ................................... صادره از ........................ ساکن : .................................................................................. تلفن ..................................... به عنوان «طرف قرارداد» منعقد می‌گردد.

تبصره : این قرارداد جهت کار معین با مدت محدود و با توجه به بند (و) از ماده 10 قانون کار و مفاد ماده 4 آیین‌نامه استخدامی دهیاری‌های کشور بین طرفین تنظیم گردیده است.

ماده 1 : مدت قرارداد و محل کار

مدت این قرارداد 89 روز است که شروع آن از تاریخ................................... و پایان آن تاریخ .............................. می‌باشد که با توافق طرفین و در صورت نیاز کارفرما قابل تمدید است و محل انجام کار واقع در دهیاری .......................بخش ................. شهرستان .................... می‌باشد. بدیهی است در صورت نیاز به حضور در خارج از محل کار بر اساس مقررات مربوطه رفتار خواهد شد.

ماده 2: موضوع قرارداد

انجام خدمات در دهیاری ............................... با عنوان .......................... و به صورت تمام/پاره وقت می باشد و آقای/خانم ............................................ متعهد است که وظایف محوله ر ا با رعایت ضوابط و مقررات انجام دهد.

ماده 3 : ساعات کار

ساعات کار طرف قرارداد تمام/پاره وقت معادل ............... ساعت کار در هفته می باشد و در صورت انجام کار اضافی طبق قانون کار، اضافه کار به طرف قرارداد پرداخت خواهد شد.

ماده 4 : حق السعی

1-4- دستمزد ماهیانه ............................... ریال                                                     

4-2- کمک هزینه مسکن (ماهانه) ............................. ریال

3-4- کمک عائله مندی (ماهانه) ............... ریال                                                       

4-4- وجه بن و خوار و بار : ....................................... ریال

تبصره: کلیه پرداخت های فوق الذکر بر اساس مقررات قانون کار پس از کسر مالیات و کسورات مربوط به حق بیمه تأمین اجتماعی و سایر کسورات قانونی، از طرف کارفرما به طرف قرارداد پرداخت خواهد شد.

ماده 5 : طرف قرارداد در مدتی که برای کارفرما کار می کند حق استفاده از تعطیلات رسمی و مرخصی استحقاقی سالیانه را بر اساس مقررات قانون کار دارد.

ماده 6 : در پایان قرارداد طرف قرارداد، هیج ادعایی در مورد ادامه همکاری نداشته و سنوات خدمت ایشان بر اساس ماده 24 قانون کار قابل پرداخت می باشد.

ماده 7 : طرف قرارداد با دریافت مبالغ مذکور هرگونه ادعای بعدی در مورد دریافت مزایای پایان قرارداد کار را از خود سلب می نماید.

ماده 8 : اختلافات ناشی از اجرای این قرارداد بدواً از طریق سازش بین طرفین حل و فصل و در صورت عدم سازش در مراجع حل اختلاف مذکور در قانون کار حل و فصل خواهد شد.

ماده 9 : سایر مواردی که در این قرارداد مسکوت مانده، بر اساس قانون کار و سایر قوانین و مقررات مربوطه خواهد بود.

این قرارداد در نه ماده و دو تبصره در تاریخ ............................ تنظیم و به امضاء طرفین رسید.