تصادف ساختگی فقط مربوط به تصادف بین خودرو و انسان نیست. بعضی تصادفات ساختگی بین دو خودرو است. برخی با موتور یا خودروی به صورتی رانندگی می‌کنند تا تصادف کنند و البته زیان دیده هم باشند. مطمئن باشید که آن‌ها به خوبی با مقررات آشنا هستند و می‌دانند که چگونه عمل کنند.

 

به هر حال انواع تصادفاتی که به صورت ساختگی انجام می‌شود، شامل موارد زیر است:

 

تصادف زنجیره‌ای: در این حالت خودرویی در جلوی شما حرکت می‌کند و بعد ناگهان به دلایل که بعدها منطقی به نظر می‌رسد، ترمز می‌کند. اگر شما فاصله خودتان را با آن رعایت نکرده باشید، به عقب او خواهید زد. نکته اصلی اینجاست که سمت چپ و راست شما دو خودرو قرار می‌گیرند تا نتوانید منحرف شوید و از این رو کاملاً مقصر باشید. البته این افراد سعی می‌کنند تا برای دریافت پول بیشتر، تصادف را زنجیره‌ای کنند.

در ترافیک: اگر در ترافیکی گیر کردید و دیدید که خودروی جلویی شما یک بار با سرعت زیاد و بار دیگر با سرعت کم رانندگی می‌کند، به احتمال زیاد به دنبال ایجاد تصادف ساختگی است.

پیچیدن: برخی سعی می‌کنند با ماشین خود، جلوی خودرویتان بپیچند. البته به صورتی که شما مقصر باشید. همچنین اگر از خیابان فرعی قصد ورود به خیابان اصلی را داشته باشید، یک نفر به راننده خودرو آمار می‌دهد تا با سرعت در اصلی حرکت کند تا شما به او برخورد کنید.

تغییر لاین: زمانی که قصد تغییر لاین دارید، مراقب خودروهای کناری باشید. برای اینکه بهترین فرصت برای افراد سودجو است تا طوری خود را به خودروی شما برسانند تا با آن‌ها تصادف کنید و مقصر شوید.