بنام خدا

 

جناب آقای …………

 

با سلام و احترام،

 

با توجه به قرارداد کار منعقده فیمابین شرکت…… و جنابعالی و اینکه شما به عنوان کارمند در شرکت ما مشغول به کار بوده‌اید، وظیفه حفظ امانت و محافظت از دارایی های شرکت را بر عهده داشتید. با تأسف باید اعلام کنم که شما در این وظیفه خود شکست خورده و مطابق با مواد ۶۷۳ و ۶۷۴ قانون مجازات اسلامی امانتداری را نقض کرده‌اید و عمل شما مصداق بارز جرم خیانت در امانت محسوب می‌شود.

 

بر اساس گزارشات و مستندات ارائه شده که در پیوست موجود است، مشخص شده است که شما از دارایی‌های شرکت که نزد شما امانت بوده است، به صورت غیرمجاز استفاده کرده‌اید. به عنوان مثال، شما به صورت غیرقانونی از تجهیزات شرکت برای پروژه‌های شخصی خود استفاده کرده‌اید. همچنین، شما به صورت غیرقانونی از منابع مالی شرکت برای پرداخت هزینه‌های شخصی خود استفاده کرده‌اید.

 

این عملکرد نامناسب شما باعث خسارت جدی به شرکت ما شده است و با توجه به شرایط فوق، ما مجبور به اتخاذ اقدامات لازم برای حفظ منافع شرکت هستیم.

با توجه به موارد فوق، اینجانب به اطلاع می‌رسانم که عمل حضرتعالی مصداق بارز وصف خیانت در امانت است و این شرکت مسئله را از طریق مراجع دی‌صلاح قضایی پیگیری خواهد نمود و از حقوق خود برای اقدامات قانونی و تعیین مسئولیت شما در این خصوص استفاده خواهد کرد.

 

با تشکر

 

نام و نام خانوادگی

 

امضاء و تاریخ