مورد وکالت: مراجعه به کلیه گمرکات و بنادر و مناطق آزاد تجاری و سایر ادارات و مراکز پستی و دوائر تابعه و تقاضای ترخیص و تحویل و حمل و پاساوان نمودن کالاهای صادراتی و وارداتی موکل و تهیه و تقدیم مدارک موردنیاز و انجام تشریفات گمرکی پرداخت حقوق و عوارض مربوطه و امضاء ذیل کلیه اوراق و اسناد و دفاتر و اظهارنامه‌ها و صورتمجالس و لیستهای مربوطه و دادن رسید و سپردن تعهد و ابطال قبض انبار و شرکت در کمیسیونهای حل اختلاف گمرکی و دفاع ازح قوق موکل و قبول یا رد آراء صادره یا اعتراض به آنها و با حق استرداد وجوه اضافه پرداختی و پرداخت کسر پرداختی و نیز با حق مرجوع نمودن کالاهای موکل به مبدا و تحویل مجدد آن با رعایت کلیه مقررات و ضوابط جاری گمرکی و بطور کلی اجام کلیه اموری که در زمینه مورد وکالت پیش آید و ضروری افتد از بدو الی ختم به نحوی که دیگر به هیچ وجه نیازی به حضور وامضاء و اجازه مجدد نباشد.

حدود اختیارات

وکیل مرقوم در انجام مورد وکالت با حق توکیل بغیر ولو کراراً دارای کلیه اختیارات تامه و لازمه قانونی از جانب موکل می‌باشد و عمل و امضاء وی در زمینه مورد وکالت به منزله عمل و امضاء موکل محسوب و نافذ و معتبر و دارای آثار قانونی است.

مدت اعتبار این وکالتنامه از تارخی زیر لغایت یکسال کامل شمسی می‌باشد.

این سند در دو برگ اوراق نیم برگی به شماره‌های سری ……………… و ……………….. تنظیم و مبلغ …………….. ریال بابت تنظیم سند طی فیش شماره ……………….. به بانک ملی ایران شعبه …………………. پرداخت و قبض رسید شماره ……………… صادر و تسلیم نامبرده گردید.

بتاریخ یکهزار و سیصد و هشتاد و شش شمسی                         محل امضاء